Första SM-blogginlägget

Det är dag tre på SM, morgon och iaf jag mår precis så uselt som jag förtjänar. Med andra ord inte så värst dåligt, men relativt nervös nog att vilja skjuta en flock älgar eller tre bara för att få ner adrenalinet.

Det går väldigt bra för Malmölaget, vinnare av båda bouts hittintills, och dessutom individuellt vinnande, första boutet mot Borås och Halland vann jag (Lovisa1) och det andra vann Vilska! Mig gick det tyvärr sämre för den omgången.

Första boutet såg ut så här:
1 Lovisa

2 Mikaela Åberg, Borås

3 Vilska

4 Josef

5 Rijal

… och de andra. Minns inte deras ordning.

I och med att vi inte rankas internt mot varandra, så betyder det att jag fick rank 1 och de andra rank 2. Andra boutet, även kallat helvetesboutet/dödsboutet/snygga boutet, var som namnet antyder hårt som fan. Där gick det så här:

1 Vilska

2 Malin Jacobsson (sthlm Norra)

3 Amanda (Växjö, men vi vet att hon i själ och hjärta är våran!)

4 Henrik Bergkvist (Växjö)

5 Alex Bengtsson

6 Jag eller josef

7 Josef eller jag

8 Rijal

Det innebär att sammandraget har Vilska och Amanda Finalranking! Jag själv ligger två pers från final, varav en ska jag möta idag. hjälp! Här gäller det att ligga i.

I övrigt så har SM varit som det ska, Amanda har spelat gitarr, det har varit allsång och alla har varit glada och fina och spattiga.

This slideshow requires JavaScript.

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

