SM-VINST!

Moriskans lag gör teampiece

Moriskans lag gör teampiece, (c) Sanna Hedlund 2012

Lag Moriskan, Ordpåscens andra lag det här året, var fantastiska. Det tycker jag för att jag var med i laget. Och det tycker jag för att de vann. Det andra laget var också fantastiska, såklart, men vi tar lite extra sprinkles on top till Moriskan, som ju tog hem lagfinalen med buller och bång.

http://www.sydsvenskan.se/kultur-och-nojen/poetisk-storslam-for-malmolag

Om det är någon annan som vill komma i kontakt med laget, så går det bra att kontakta mig Lovisa, lagledare, ordförande och allmänt väldigt lycklig just nu på 0704-807572.

Malmö som stad och slam-scen har något som är väldigt unikt och vi ska vara väldigt stolta över. Vi  har en tradition av bra samarbete och att våga tro på varandra och skapa saker tillsammans. Den där meningen var helt redundant till höger och vänster, men det gör inget. Stolta ska vi vara!

Icke att förglömma: Lina Arvidsson skriver numera för HD, som ungkrönikör! Glöm inte hålla ögonen öppna! Jag ska försöka tvinga Lina att skriva om SM här, för jag kan då knappast kallas objektiv (och minns nästan ingenting på grund av alla tävlingsnerver).

En shout out till Landskrona med! Så bra ni var! SÅKLART!

Categories: Ord på scen, Poetry Slam SM 2012 | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

